Trade Guardian Orders: 2
Total Feedback: 1
WARNING! Off-site contact information posted. Most scams occur off-site. Please contact members directly via EpicNPC chat. We do not investigate disputes if you communicate off-site.
I sell my SSA account, its strong account, with all characters so many resoucers, book skill, in pvp rank to legendary with out problem.
if you interested in the account, send me a msg here or on my discord Wz-Alex#7436
for example Thanatos 1455 64k hp, 10k atk. with pearl, branches and sierpe.
vendo mi cuenta de SSA, es una cuenta fuerte, se tienen todos los personajes, libros de habilidad, en el pvp se llega a legendario muy fácil, si estas interesado en la cuenta mándame mensaje aqui o en mi discord Wz-Alex#7436.
un ejemplo es thanatos 1455 con 64k de vida, 10k de ataque. con perlas y ramas en sus cosmos.
im listening offers and screen only if your are interested
escucho ofertas y mando screens de la cuenta a quien este interesado.
if you interested in the account, send me a msg here or on my discord Wz-Alex#7436
for example Thanatos 1455 64k hp, 10k atk. with pearl, branches and sierpe.
vendo mi cuenta de SSA, es una cuenta fuerte, se tienen todos los personajes, libros de habilidad, en el pvp se llega a legendario muy fácil, si estas interesado en la cuenta mándame mensaje aqui o en mi discord Wz-Alex#7436.
un ejemplo es thanatos 1455 con 64k de vida, 10k de ataque. con perlas y ramas en sus cosmos.
im listening offers and screen only if your are interested
escucho ofertas y mando screens de la cuenta a quien este interesado.