EpicNPC

Register a free account today to become a member!

WTS Asia C2, Tricaru, 300+ speed/many 250+ speed mons, Nat 5s, LD Jaara $150

Not Recently Bumped
(15 reviews)

gggpro

Level 59

Trade Guardian Orders: 21

(100%) (15 reviews)
Country
Canada
Country
Canada
Multiple Accounts
2
WARNING! Off-site contact information posted. We do not investigate disputes if you communicate off-site.
Tricaru done. Max arena buildings and towers. Many 6 stars.

Speed, just some: MIna: 265 Orion: 284 Galleon: 250 Quebehsenuf: 268 Woosa: 303 Spectra: 266 Okeanos: 267 Chloe: 259 Triton: 299 Imesety: 256; Cheongpung: 250 Loren: 251

TOA/TOAH 100 easy. B12 dungeons auto 1min or less, 100% success rate. Punisher and Steel Fortress 1min or less, 90% success rate.

2A mons done: Mina, Vigor (max skill), 3x Icaru (1 max skill), Spectra, Roaq, Naomi, Belladeon, Eshir, Miho, Kro, Jultan, Bernard, Ramagos, Ramahan. Varus, Thrain, Elucia, Sath

All Nat 5 fusion completed.

Nat 5's (non-fuse):

Fire: Phoenix (Perna), Occult Girl (Rica), Dragon Knight (Laika), Monkey King (Mei Hou Wang), Archangel (Velajuel), Hell Lady (Raki), Ifrit (Tesarion), Sea Emperor (Okeanos), Fairy King (Daphnis), Unicorn (Helena), Paladin (Ophilia), Fire Street Fighter (Ryu), Fire Street Fighter (Ken)

Water: Dragon (Verad), Chimera (Toar), Dragon Knight (Chow), Archangel (Ariel), 2x Beast Monk (Chandra), Hell Lady (Beth), Pioneer (Woosa), Polar Queen (Alicia), Ifrit (Theomars), Panda Warrior (Mo Long), Paladin (Josephine), Monkey King (Shi Hou)

Wind: Valkyrja (Katarina), Dragon (Jamire), Chimera (Lagmaron), Occult Girl (Charlotte), Dragon Knight (Leo), Archangel (Eldariel), Beast Monk (Ritesh), Pioneer (Pungbaek), Ifrit (Akhamamir), Sea Emperor (Triton), Desert Queen (Hathor), Fairy King (Ganymede), Panda Warrior (Feng Yan), Lightning Emperor (Odin), Art Master (Cheongpung)

Light/Dark: Phoenix (Jaara), Ifrit (Elsharion)

Screenshots:
Price: $150 USD MM on buyer, negotiable, PayPal Friends and Family | Discord: Hue#8037

Last edited:
CUSTOMER REVIEWS/QUESTIONS
  • FEEDBACK SUBMITTED
Quick and hassle free

Thanks for the hassle free transaction! Legit seller

WARNING! Off-site contact information posted. We do not investigate disputes if you communicate off-site.
Sent pm on dc

Back