Mokujiin
VerifiedEmail: Verified Phone: Verified ID card: Verified |
- Rating
- 5.00 star(s)
- Country
- France
- Multiple Accounts
- 0
Trade Guardian Orders: 1
Total Feedback: 1
WARNING! Off-site contact information posted. Most scams occur off-site. Please contact members directly via EpicNPC chat. We do not investigate disputes if you communicate off-site.
Hello, I am selling my 7DS Global account on iOS. I no longer play the game and wish to sell it quickly. Feel free to ask me any questions or request screenshots here. I will respond as soon as possible, but for a faster response, you can contact me on Discord: muujiin.
CAN TAKE OFFER.
Payment : Paypal only.
Bonjour, je souhaite vendre mon compte 7DS Global sur iOS. Je ne joue plus au jeu et je souhaite le vendre rapidement. N'hésitez pas à me poser des questions ou à demander des captures d'écran ici, je vous répondrai le plus rapidement possible. Pour une réponse plus rapide, contactez-moi sur Discord : muujiin.
CAN TAKE OFFER.
Payment : Paypal only.
Bonjour, je souhaite vendre mon compte 7DS Global sur iOS. Je ne joue plus au jeu et je souhaite le vendre rapidement. N'hésitez pas à me poser des questions ou à demander des captures d'écran ici, je vous répondrai le plus rapidement possible. Pour une réponse plus rapide, contactez-moi sur Discord : muujiin.
Attachments
Last edited: