EpicNPC

Register a free account today to become a member!

• All threads in this section are old and inactive.
    Items and services are no longer available.

LF a GODLY Mage hit me up I have a good offer.

Not Recently Bumped

Tapout1981

BANNED - Do not buy, sell or trade with this user.
Country
Not Phone Verified
Multiple Accounts
0
Member Since August 17, 2008
Trade Guardian Orders: 15
Total Feedback: 15
Banned - failed to resolve scam thread - http://www.epicnpc.com/active-disputes/465752-tapout1981-scammer.html
-POSTBEFORE CONTACTING ME
-Title pretty much says it all folks looking for MAGE that is beastly in PVE and PVP

-Must have some kind of rare mounts, good achvis, and really really good gear. I am talking above 6200 or dont bother me.

-What am I trading? My very stacked Rogue.

CUSTOMER REVIEWS/QUESTIONS
Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump Bump

Back