EpicNPC

Register a free account today to become a member!

• All threads in this section are old and inactive.
    Items and services are no longer available.

IDV acc with Persona 5 skins, LF: genshin impact venti and klee europe

Not Recently Bumped

Quesoazul

Level 19

Trade Guardian Orders: 0

(0%) (0 review)
Country
Spain
Country
Spain
Multiple Accounts
0
WARNING! Off-site contact information posted. Most scams occur off-site. Please contact members directly via EpicNPC chat. We do not investigate disputes if you communicate off-site.
Pues bien, busco canjear mi cuenta idv por una de Genshin Impact con Klee y Venti, que no es de un rango muy alto (Por ejemplo, que no es 50 o similar. Que puedo hacer misiones o algo, que también no quiero dejar de jugar cuando tenga los pjs que quiero). Y por supuesto, la cuenta que es de EUROPA.
Mi cuenta idv es:
Androide
Na / eu
Dmm retirado
por el antiguo propietario, no p uedo adjuntar pruebas ya que la cuenta ha pasado por muchos propietarios antes, si eso puede mostrar toda la conversación con el comercio. Nunca he tenido problemas para entrar y eso, llevo muchos meses con la cuenta así que idk): puedo dar más detalles de los objetos y fragmentos si me preguntas. No comercio con otras cuentas idv porque creo que ya no estoy jugando.

Discord: !!! Faith#0060
141205250_246909670316658_8273876097076600361_o.jpg

CUSTOMER REVIEWS/QUESTIONS
is this still available?

Q
Nop, sorry
fq sent!

Q
I don't receive it! Can u pass me ur discord? :D
S
back#2918
Q
Send it
WARNING! Off-site contact information posted. Most scams occur off-site. Please contact members directly via EpicNPC chat. We do not investigate disputes if you communicate off-site.
discord: longweek#0001
instagram: longerweek

Q
i send u a request in discord :)
I dont have klee sadly, but I do have QiQi and Venti!

Q
i can view ur acc? :)
G
i can show u the characters! whats your discord?
also, its pretty new so you can farm tons (world 1)
Back