- Rating
- 0.00 star(s)
- Country
- Argentina
- Multiple Accounts
- 0
WARNING! Off-site contact information posted. Most scams occur off-site. Please contact members directly via EpicNPC chat. We do not investigate disputes if you communicate off-site.
Hello good morning, sorry for my English, it is very bad, I am looking for a preferable account above 135, 140 cc, I tell you I am from Argentina and unfortunately payments through paypal are blocked here, I can make the payment through Western Union that would be the most convenient. The same goes for bank transfers, they are blocked by covid 19.
You can add me to Discord and offer me there, or over here. More than anything I need an account to stream. From already thank you very much.
hola buenos dias, perdon por mi ingles, es muy malo, estoy en busca de una cuenta preferible arriba de los 135, 140 de cc, les comento soy de argentina y lamentablemente los pagos mediante paypal aca estan bloqueados, puedo realizar el pago mediante Western Union que seria lo mas conveniente. lo mismo pasa con las transferencias bancarias, estan bloqueada por el covid 19.
pueden agregarme al discord y me ofrecen alli, o por aca. mas que nada necesito una cuenta para hacer streaming. desde ya muchas gracias.
Discord: NoahMyst#2729
You can add me to Discord and offer me there, or over here. More than anything I need an account to stream. From already thank you very much.
hola buenos dias, perdon por mi ingles, es muy malo, estoy en busca de una cuenta preferible arriba de los 135, 140 de cc, les comento soy de argentina y lamentablemente los pagos mediante paypal aca estan bloqueados, puedo realizar el pago mediante Western Union que seria lo mas conveniente. lo mismo pasa con las transferencias bancarias, estan bloqueada por el covid 19.
pueden agregarme al discord y me ofrecen alli, o por aca. mas que nada necesito una cuenta para hacer streaming. desde ya muchas gracias.
Discord: NoahMyst#2729