EpicNPC

Register a free account today to become a member!

• All threads in this section are old and inactive.
    Items and services are no longer available.

EU ar52 Account Baal Eula Qiqi KAZUHA

Not Recently Bumped
Country
France
Multiple Accounts
0
Member Since September 25, 2021
Trade Guardian Orders: 0
Total Feedback: 0
WARNING! Off-site contact information posted. Most scams occur off-site. Please contact members directly via EpicNPC chat. We do not investigate disputes if you communicate off-site.
Bonjour, je vends mon compte car j'ai perdu tout intérêt pour le jeu. Je suis le propriétaire d'origine du compte et je fournirai toutes les informations à ce sujet, mais je ne donnerai pas l'e-mail avec lequel j'ai créé le compte car c'est mon e-mail personnel. Je n'ai pas fixé de prix pour le compte, vous pouvez m'envoyer vos offres via Discord ou Epicnpc. Je ne suis pas pressé de vendre et je continuerai à jouer le jeu.

Discorde : Laesha#5521

Mode de paiement:

Pay Pal
Paylib

dzz.png ezfzf.png fefze.png fzefzef.png fzefzefze.png Sans titre.png zddz.png zfzefze.png

CUSTOMER REVIEWS/QUESTIONS
Hello, I'm selling my account because I lost interest in the game. I am the original owner of the account and will provide all the infos about it, but I will not give the e-mail that I created the account with because it is my personal e-mail. I did not set a price for the account, you can send your offers to me via Discord or Epicnpc. I am not in a rush to sell, and will continue to play the game.

Bonjour, je vends mon compte car j'ai perdu tout intérêt pour le jeu. Je suis le propriétaire d'origine du compte et je fournirai toutes les informations à ce sujet, mais je ne donnerai pas l'e-mail avec lequel j'ai créé le compte car c'est mon e-mail personnel. Je n'ai pas fixé de prix pour le compte, vous pouvez m'envoyer vos offres via Discord ou Epicnpc. Je ne suis pas pressé de vendre et je continuerai à jouer le jeu.

Discorde : Laesha#5521

Mode de paiement:

Pay Pal
Paylib

Back