Andrewluk
VerifiedEmail: Verified Phone: Verified ID card: Verified |
- Rating
- 5.00 star(s)
- Country
- France
- Multiple Accounts
- 0
Trade Guardian Orders: 4
Total Feedback: 6
WARNING! Off-site contact information posted. Most scams occur off-site. Please contact members directly via EpicNPC chat. We do not investigate disputes if you communicate off-site.
Hello, i'm selling my Dragonica account with an Oracle level 95 on dragonica.fr (official server).
He have bis gear which mean (legendary + amplification) full Searaphic stuff with double Cerberus Solar Rings. He got full randy DCC on prem's aswell etc etc.
200k gold in inventory, and 100k on the trade market.
For more information, or screenshot.. contact me here or on discord ( Iryt#2232 )
Trade guardian is at your expense.
Sorry for my pathetic english.
///
Bonjour je vend mon compte Dragonica, il s'agit d'un oracle 95 full séraphic en légendaire, avec bagues solaires de cerberes. Tout le stuff est ampli x1.3 excepté l'arme, l'arme prem et le cape qui est en x2.0.
Il a également un stuff prem EMBRASEMENT (démon), le stuff prem équipé est full randy DCC.
Il a 200k po dans l'inventaire, dont 100k sur le marcher et possèdes un Pheonix feu stats parfaite.
Si intéressé > mon discord : Iryt#2232 ou ici
He have bis gear which mean (legendary + amplification) full Searaphic stuff with double Cerberus Solar Rings. He got full randy DCC on prem's aswell etc etc.
200k gold in inventory, and 100k on the trade market.
For more information, or screenshot.. contact me here or on discord ( Iryt#2232 )
Trade guardian is at your expense.
Sorry for my pathetic english.
///
Bonjour je vend mon compte Dragonica, il s'agit d'un oracle 95 full séraphic en légendaire, avec bagues solaires de cerberes. Tout le stuff est ampli x1.3 excepté l'arme, l'arme prem et le cape qui est en x2.0.
Il a également un stuff prem EMBRASEMENT (démon), le stuff prem équipé est full randy DCC.
Il a 200k po dans l'inventaire, dont 100k sur le marcher et possèdes un Pheonix feu stats parfaite.
Si intéressé > mon discord : Iryt#2232 ou ici