WARNING! Off-site contact information posted. Most scams occur off-site. Please contact members directly via EpicNPC chat. We do not investigate disputes if you communicate off-site.
DM Discord : sundied if you need help and ask something - eta 1-2min
GOLD PRICE: $$/b
1000 neathiron = $
1. Guaranteed Mythic Uber Unique and GA
2. Gear
GOLD PRICE: $$/b
1000 neathiron = $
All Materials TICKET(Shard of agony, Mucus - slick egg, Distilled Fear, Exquisite blood, Stygian Stone,Varshan,...)
1. Guaranteed Mythic Uber Unique and GA
| Number | PRICE |
| Mythic Uber (Random Mythic Uber) | $ |
| 1 Mythic Uber Item ( You can pick uber ) | $ |
| 2 Mythic Uber Item( You can pick uber ) | $ |
| 3 Mythic Uber Item ( You can pick uber ) | $ |
| 4 Mythic Uber Item ( You can pick uber ) | $ |
| 5 Mythic Uber Item ( You can pick uber ) | $ |
| All Mythic Uber | $ |
| Uber item With 1-4 GA ( You can pick uber ) | $ |
2. Gear
| ITEM | PRICE | NOTES |
| STARTING GEAR | 50$ | - LEVEL 1 - 60 - Paragon leveling 100 - UNIQUE (NON - UBER) + FULL ITEM * - 85%+ ASPECT YOUR CLASS UNLOCKED - 85%+ TEMPER MANUALS UNLOCKED |
| ENDGAME GEAR | 90$ | - LEVEL 1-60 - Paragon leveing 200 - UNIQUE (NON - UBER) + FULL ITEM * - FULL TEMPER ITEM - ALL ITEM MASTERWORKING 4/12 - 90%+ ASPECT YOUR CLASS UNLOCKED - 90%+ TEMPER MANUALS UNLOCKED |
| HIGH TIER GEAR - RECOMMENDED | 125$ | - LEVEL 1 - 60 - Paragon leveling 250 - UNIQUE (NON - UBER) + FULL ITEM * - MIN 1 GREATER AFFIX ON EACH ITEM - ALL ITEM MASTERWORKING 8/12 - 95%+ ASPECT YOUR CLASS UNLOCKED - 95%+ TEMPER MANUALS UNLOCKED |
| UBER GEAR | 330$ | - LEVEL 1-60 - Paragon leveling 300 - FULL ITEM *+ UNIQUE (1 Uber Mythic+ Non Uber) + FULL ITEM - MIN 1 - 2 GOOD GREATER AFFIX ON EACH ITEM - FULL TEMPER ALL ITEM - ALL ITEM MASTERWORKING 12/12 - 100%+ ASPECT YOUR CLASS UNLOCKED - 100%+ TEMPER MANUALS UNLOCKED |
| DIAMONDS PACKAGE | 200-500$ | - LEVEL 1-60 - Paragon leveling 300 - UNIQUE( 1- 6 Uber Mythic+ Non Uber) + FU - MIN 1 - 2 GOOD GREATER AFFIX ON EACH ITEM - FULL TEMPER ALL ITEM - ALL ITEM MASTERWORKING 12/12 - 100%+ ASPECT YOUR CLASS UNLOCKED - 100%+ TEMPER MANUALS UNLOCKED ALL ORANGE MASTERWORKING |
Discord: Sundied#1908 / Sundied/ id: 346147175438483457
Payments : paypal / crypto / Wise / Remitly/ skrill/Payonnerr
Payment options:
- Paypal
- Skrill
- bitcoin
- Payoneer
Last edited: