WARNING! Off-site contact information posted. Most scams occur off-site. Please contact members directly via EpicNPC chat. We do not investigate disputes if you communicate off-site.
Español: La cuenta ahora esta mucho mas avanzada y esta maxeada solo me falta el nuevo brawler Amber, su respectivo gadget y star power. Paso a describir lo que tiene actualmente la cuenta: +25,500 trofeos en total / 39 de 40 Brawlers / 76 de 80 star powers / 54 de 56 gadgets / Todos los brawlers en el nivel 10/28 gemas / +3000 de oro / Cambio de nombre por 60 gemas / cuenta con todas las skins de puntos estelares / Casi todos los brawlers + Rango 25/2 Pases de batalla comprados y 3 completados / Nivel 229/33 skins / No puedo subir fotos pero puedo enviártelas a través de Discord: Leo cjs # 5162 o Whatsapp: + 5493872116241 / Antes de comprar la cuenta, habla conmigo en mi whatsapp para mayor comodidad y así también puedo ayudarte con tu compra.
English: The account is now much more advanced and I only need the new brawler Amber, its respective gadget and star power. Below I describe what the account has: +25,500 total trophies / 39 of 40 brawlers / 76 of 80 star powers / 52 of 56 gadgets / All brawlers at level 10 / 28 gems / +3000 gold / Name change for 60 gems / account with All Star Point skins / Almost all brawlers +Rank 25/ 2 Battle Passes completed / Level 229 / 33 skins / I couldn't upload photos but i can send them to you vía Discord:Leo cjs#5162 or Whatsapp: +5493872116241/ Before buying the account, talk to me on my whatsapp for more comfort and so I can also help you with your purchase.
SKINS: Star Shelly- PSG Shelly- Panda Nita- Outlaw Colt- Linebacker Bull- Barbarian King Bull- Summer Jessie- Shadow knight Jessie- Red Dragon Jessie- Beach Brock- Super Ranger Brock- Santamike- Light and Gold Mecha Bo- College EMZ- El Rudo Primo- El Atomico Primo- Wizard Barley- Red Wizard Barley- Brawl-o-ween Rosa- Loaded Rico- Ricochet- Lil Helper Penny- Dark Bunny Penny- Pink Piper- Zombibi- Iris Tara- Pirate Gene- Phoenix Crow- Night and Gold Mecha Crow- Merchant Gale- Mecha Paladin Surge.