Trade Guardian Orders: 6
Total Feedback: 6
100% operation cleared full 224 (5x Dps 2x Tank 1x Heal) account / PvP Tier 1 EU/US
hi there want to sell my high end Pve / PvP account
legacy lvl 50 cleared all operations 100% - 760mil credits
have all NiM mounts/titles + vanity Gear
PvP:
Eu: Tofn
Sith Sorc (heal) Pvp titles Tier 1 top 3 title from s4-s6 - Will get tier 1 reward for season 7
Sith Mara / Jugg - All-star pvp title tier 1 s1-s5 rewards
Sith Assasin top 96 s5 reward - s6 tier 1 rewards
Us: The Harbringer
Jedi Guardian - s3-s6 tier 1 rewards
Jedi Shadow - s4 tier 2 rewards
Sith Sorc (heal) - s4-s6 tier 1 rewards
Sith Juggernaut - All-star title and s1-s4 tier 1 rewards
PvE:
Eu: Red Eclipse
1 Sith Assa / 1 Jedi Shadow full 224 Tank gear min-maxed legacy gear (all NiM mounts - wings,rancor etc)
~ both sets of dread master gear / Kel'dragon helmet on assa / Kel'dragon sabers on both / Kel'dragon set on Shadow
2x Sith Mara full 224 carnage (min-maxed) / full 224 JoJo (non min-maxed) gear
~Kel'dragon set on 1 mara / oriconian -rakata-dread master gear on 2nd mara (wings on both)
1x Mercenary full 224 gear (non min-maxed) (Rancor mount)
1x Sniper full 224 gear (min-maxed) have dread master gear / Kel'dragon set (don't have helmet) (wings and Rancor only)
1x Sith Juggernaut full 224 Vengeance gear (min-maxed) - mix of 220-224 tank gear (224 saber and offhand)
~Kel'dragon set / Rakata set / Dread master set (legendary helmet aswell) PvP 208 nin min-maxed dps / tank gear
have all NiM mounts and Titles also tier 1 s1 rewards
1x Sith sorc full 224 healer gear - have all NiM titles and Mounts
Kel'dragon set and saber / lvl 50 pvp gear (all of them) lots of vanity items
overall across all characters there is 760mil credits (100mil on Us / 660mil on Eu) LOTS AND TONS of craft materials juggernaut has solo guild with flagship and fully stacked guild bank with mats and stims
all professions / lots of vanity gear and pvp rewards across the account 100% exalted with ALL - Datacron master.
looking for srs offers, add me on skype or pm me here. have a nice day
hi there want to sell my high end Pve / PvP account
legacy lvl 50 cleared all operations 100% - 760mil credits
have all NiM mounts/titles + vanity Gear
PvP:
Eu: Tofn
Sith Sorc (heal) Pvp titles Tier 1 top 3 title from s4-s6 - Will get tier 1 reward for season 7
Sith Mara / Jugg - All-star pvp title tier 1 s1-s5 rewards
Sith Assasin top 96 s5 reward - s6 tier 1 rewards
Us: The Harbringer
Jedi Guardian - s3-s6 tier 1 rewards
Jedi Shadow - s4 tier 2 rewards
Sith Sorc (heal) - s4-s6 tier 1 rewards
Sith Juggernaut - All-star title and s1-s4 tier 1 rewards
PvE:
Eu: Red Eclipse
1 Sith Assa / 1 Jedi Shadow full 224 Tank gear min-maxed legacy gear (all NiM mounts - wings,rancor etc)
~ both sets of dread master gear / Kel'dragon helmet on assa / Kel'dragon sabers on both / Kel'dragon set on Shadow
2x Sith Mara full 224 carnage (min-maxed) / full 224 JoJo (non min-maxed) gear
~Kel'dragon set on 1 mara / oriconian -rakata-dread master gear on 2nd mara (wings on both)
1x Mercenary full 224 gear (non min-maxed) (Rancor mount)
1x Sniper full 224 gear (min-maxed) have dread master gear / Kel'dragon set (don't have helmet) (wings and Rancor only)
1x Sith Juggernaut full 224 Vengeance gear (min-maxed) - mix of 220-224 tank gear (224 saber and offhand)
~Kel'dragon set / Rakata set / Dread master set (legendary helmet aswell) PvP 208 nin min-maxed dps / tank gear
have all NiM mounts and Titles also tier 1 s1 rewards
1x Sith sorc full 224 healer gear - have all NiM titles and Mounts
Kel'dragon set and saber / lvl 50 pvp gear (all of them) lots of vanity items
overall across all characters there is 760mil credits (100mil on Us / 660mil on Eu) LOTS AND TONS of craft materials juggernaut has solo guild with flagship and fully stacked guild bank with mats and stims
all professions / lots of vanity gear and pvp rewards across the account 100% exalted with ALL - Datacron master.
looking for srs offers, add me on skype or pm me here. have a nice day
Last edited: