• We do not use Discord. Our middlemen do not use Discord. All Trade Guardian services are on Epicnpc, NEVER off-site or via email. We do not investigate Discord disputes. Please contact members on our website.

Scammer AIm Alderson94, MD name boodems

Xyos

Active member
Country
Not Phone Verified
Multiple Accounts
0
This is a really screwd up situation, he aimed me and we lookd at each other characters it was all good up till we exchanged info. WE both gave correct info, But when he gave me his info i logged in to make sure, than went to change it to MY PW but he already had changed it, SO i'm like great he's scamming me and started deleting 4 piece of his BF

He than goes, damit I thought you were a scammer, and says thx for [censored] his rogue over

Kid is a moron he assumed I was a scammer so he took his PW back When I really wasn't he got what he deserved for doing this


Alderson94: Hello
Alderson94: You there?
xX IronCell Xx: yes
xX IronCell Xx: whot his
Alderson94: looking to trade accounts?
xX IronCell Xx: yes
Alderson94: got a good geared rogue
xX IronCell Xx: nice
xX IronCell Xx: what gear
Alderson94: 5/8BF 1/5 2/5 and 1 t3
Alderson94: CTS,maldath
Alderson94: interested?
xX IronCell Xx: and ur intersted in my druid?
Alderson94: yeah
xX IronCell Xx: whats ur MD name
Alderson94: boodems
xX IronCell Xx: have any feedbakc?
Alderson94: just +1 pos
xX IronCell Xx: aight I"m up for it
xX IronCell Xx: I really want a rgoue
xX IronCell Xx: rogue
Alderson94: wann show ingame etc/
xX IronCell Xx: sure
xX IronCell Xx: who first?
Alderson94: ill go
xX IronCell Xx: l
xX IronCell Xx: k
Alderson94: make a guy on garithos
Alderson94: gnome/dorf
xX IronCell Xx: kk
xX IronCell Xx: its name will be druidpwns
Alderson94: ok
xX IronCell Xx: btw I didn't post this
xX IronCell Xx: but there is a 55 mage
xX IronCell Xx: 29 twink hunter
xX IronCell Xx: 19 twink rogue
Alderson94: k, i have a 50 warrior
Alderson94: what server and race?
xX IronCell Xx: burning blade
xX IronCell Xx: make a gnome
Alderson94: ok im roguepwns
xX IronCell Xx: Looks good
xX IronCell Xx: you up ?
Alderson94: you got SQ/a and cd0key?
xX IronCell Xx: unfortunatlly not, my friend quit and left me the account
Alderson94: well that means i cant xfer so..
Alderson94: you dont got any?
xX IronCell Xx: I just x-fered him
Alderson94: still
xX IronCell Xx: to join a naxx guild
Alderson94: hmm
xX IronCell Xx: THey wanted me to join
xX IronCell Xx: but i kinda got a little bored of the druid so its kinda on hold
Alderson94: alright w.e.
Alderson94: its cool if its in a naxx guild
Alderson94: how many bosses in are they
xX IronCell Xx: ummm
xX IronCell Xx: 2-3 I think
xX IronCell Xx: they took a break to try and kill c'thun
Alderson94: k
Alderson94: thats fine
xX IronCell Xx: SO we wanna do this?
Alderson94: yeah
Alderson94: u wanna go first or want me too
xX IronCell Xx: w/e works
Alderson94: well...
xX IronCell Xx: same time is best
Alderson94: ok
xX IronCell Xx: sec lemme change mY PW
Alderson94: same lol
xX IronCell Xx: hehe
xX IronCell Xx: i use it for everything
Alderson94: same
xX IronCell Xx: k done
xX IronCell Xx: account name - beep
Alderson94: mine is wick3d73
xX IronCell Xx: PW same time?
Alderson94: uhhmm sure
xX IronCell Xx: kk
xX IronCell Xx: 3
xX IronCell Xx: 2
xX IronCell Xx: 1
xX IronCell Xx: pw password1
Alderson94: bigone90
xX IronCell Xx: yea!
xX IronCell Xx: no scam
xX IronCell Xx: l0l
Alderson94: lol
xX IronCell Xx: damn
xX IronCell Xx: way to scam me
Alderson94: ?
Alderson94: i didnt scam nothing
xX IronCell Xx: yes u did
Alderson94: re-type it
Alderson94: prolly rtyped it wrong
xX IronCell Xx: no
xX IronCell Xx: i copy and pasted it
xX IronCell Xx: scammer
xX IronCell Xx: Least i got 4 of ur tiems before you kicked mee of
xX IronCell Xx: items*
xX IronCell Xx: Guess positive feedback means nothing
Alderson94: your just going to recall on me
Alderson94: its obvious
xX IronCell Xx: l0l
xX IronCell Xx: I don't have the SQ/A
xX IronCell Xx: like i said
xX IronCell Xx: damn
Alderson94: cd-key..
xX IronCell Xx: I don't have any of that
xX IronCell Xx: Like i said
xX IronCell Xx: my firend made the acc
xX IronCell Xx: Damn I thought a person with all that positive feedback woudln't scam to
Alderson94: Let me re-think this..
Alderson94: i thought you wre going to scam me
xX IronCell Xx: least I got ur gloves/belt/boots/legs
Alderson94: actaully
Alderson94: now that i see that
Alderson94: nvm
xX IronCell Xx: Lmao I thought it was fair
xX IronCell Xx: when i went to change ur PW and it didn't work
xX IronCell Xx: i immedalty started deleting items
xX IronCell Xx: cause i knew it was a scam
xX IronCell Xx: sweet well
xX IronCell Xx: thx for running my gaming experience
Alderson94: thanks for ruining mine too
xX IronCell Xx: [censored]?
xX IronCell Xx: You TOok your PW back
xX IronCell Xx: [censored] am i supposed to think
Alderson94: you destroyed my items
xX IronCell Xx: BECAUSE YOU CHANGED THE PW
xX IronCell Xx: YOU MORON
xX IronCell Xx: Way to think i'm a scammer and get your self [censored] over and now your DONe on Md
Alderson94: w.e.
Alderson94: u ruined my char
Alderson94: GG
xX IronCell Xx: lmao?
xX IronCell Xx: you have my druid
Alderson94: thats all
Alderson94: my rogue is [censored]
xX IronCell Xx: Your Fault
xX IronCell Xx: you changed teh PW
xX IronCell Xx: Your decision your fault
xX IronCell Xx: Bet you regret that now don't you?
Alderson94: yes
Alderson94: now my rogue is [censored]
Alderson94: whatever
Alderson94: want it/
Alderson94: ?
xX IronCell Xx: sure
xX IronCell Xx: lol
Alderson94: no
Alderson94: cause you [censored] it over
xX IronCell Xx: Lmao
xX IronCell Xx: YOU TOOK THE PW back
xX IronCell Xx: [censored] was is upposed to hink
 
Top