• We do not use Discord. Our middlemen do not use Discord. All Trade Guardian services are on Epicnpc, NEVER off-site or via email. We do not investigate Discord disputes. Please contact members on our website.

beware of Jurai and Johomoe

Keytext101

Well-known member
Country
Not Phone Verified
Multiple Accounts
0
Both people were able to scam me. [email protected] after giving him the gold did not send me the cd key and password for his warrior. [email protected] same thing with this guy, but this guy after power leveling him for a week did not give me the user name to the account until three days later in which time the account expired. Then would not give me the cd code. Guess he was waiting for me to give him game time before taking it back.

Their user names here are Jurai3 and johomoe, figured I would let you guys know. At least it only cost me $100 and a week of my time.
 

Gange

Active member
Country
Not Phone Verified
Multiple Accounts
0
Hey, whats your AIM I have an account Ill let ya use untill you get things figured out with this guy. Mine is TevlokEO
 

Keytext101

Well-known member
Country
Not Phone Verified
Multiple Accounts
0
Thanks for the offer but its ok. Things like this dont normally get worked out. The one guy had 2 positive feedbacks so I gambled on him. Happens I guess. Just ticks you off when you do 5 EBAY transactions 0 problems. 3 Transactions here twice scammed.
 

ATTlCUS

New member
Country
Not Phone Verified
Multiple Accounts
0
i feel for you key, that happened to me on sunday threw 120 out the window the guy even scammed me out of the claim i had on paypal, but just learn from your mistakes and prepare for them in the future, good job on posting them up here
 

Keytext101

Well-known member
Country
Not Phone Verified
Multiple Accounts
0
kinda funny too....he left me good feedback. Which at least lets the world know I actually held up my end of the bargin :/

Guess I will make a post here and try once more pl'ing someone. But will only do it for cash this time.
 

TheSkunkist-banned

Banned
BANNED - Do not buy, sell or trade with this user.
Country
Not Phone Verified
Multiple Accounts
0
Jurai3 - > Bought a 60 warlock 60 rogue off him 2 months back. He gave me all the info, cd key, sa ,sq, lol and last week he recalled the account , phoned blizz and changed the email on it....Bought it for 110usd. And recalled it after 2 months..pffft. Im thinking to get his account banned or closed down.
 

LegalBeagle

Member
Country
Not Phone Verified
Multiple Accounts
0
[ QUOTE ]
Jurai3 - > Bought a 60 warlock 60 rogue off him 2 months back. He gave me all the info, cd key, sa ,sq, lol and last week he recalled the account , phoned blizz and changed the email on it....Bought it for 110usd. And recalled it after 2 months..pffft. Im thinking to get his account banned or closed down.

[/ QUOTE ]

If you have the SQ/SA, contact Blizzard and let them know the guy is scamming people by "selling" his account and then recalling it. You can have his account shut down for violating the terms of use.
 

TheSkunkist-banned

Banned
BANNED - Do not buy, sell or trade with this user.
Country
Not Phone Verified
Multiple Accounts
0
lol, do it for me if you want... you can even try recalling it to his original email addres and it works rofl...I havent tried phoning in, but if anyone can do it for me that would be great lol. BTW i have emails from him too...

<font color="red"> Admin Edit: * Smacks Skunkist* Which part of no personal information is to be posted in these forums don't you guys understand? Only warning next time I'll ban</font>

I am revealing all this info since I have nothing more to lose after having a 110 dollar loss which i cant recover...So he is there info..

Jordanrogala9: till the 27th
TheSkunkist: april?
Jordanrogala9: yes
TheSkunkist: Okay, did you get your characters recovered and all the items?
Jordanrogala9: yes
TheSkunkist: And you provide sa, sq, cd key, email change ?
Jordanrogala9: yup
TheSkunkist: okay great, so whats your paypal email, ill send the money right now
Jordanrogala9: [email protected]
TheSkunkist: okay
TheSkunkist: one more question, do you have allakazaam profiles/screenshots of your warlock and rogue?
Jordanrogala9: yeah
TheSkunkist: could ya send me the link
Jordanrogala9: yup one sec
TheSkunkist: ok
Jordanrogala9 signed off at 7:32:21 PM.
Jordanrogala9 signed on at 7:32:23 PM.
Jordanrogala9: http://wow.allakhazam.com/profile.html?818536
Jordanrogala9: http://wow.allakhazam.com/profile.html?818535
Jordanrogala9: see them?
TheSkunkist: yep one sec
TheSkunkist: Okay,
TheSkunkist: Sending money now
TheSkunkist: you will phone tommarow i guess to change info right
TheSkunkist: you there?
TheSkunkist: Afk?
Jordanrogala9: k
Jordanrogala9: yeah i iwill
TheSkunkist: okay,
TheSkunkist: ill send money right now, dont go afk
Jordanrogala9: sorry, son tore his rotator cuff in his shoulder and i have to be his little *****
TheSkunkist: ok np, just dont go afk anymore lol im sending money
Jordanrogala9: do i reveive it instantly or does it take a few minutes
TheSkunkist: you recieve it instantly
Jordanrogala9: ok
TheSkunkist: whats ur paypal email again?
Jordanrogala9: [email protected]
TheSkunkist: ok i sended it,
Jordanrogala9: ok i got it
TheSkunkist: okay cool
Jordanrogala9: whats the email u sent me
TheSkunkist: Email me all the WoW account nifo
TheSkunkist: [email protected]
Jordanrogala9: k
TheSkunkist: send me the wow account info through email man
TheSkunkist: [email protected]
Jordanrogala9: k
TheSkunkist: account name, pass, sa, sq, cd key, and if possible id like it if you can change email address tommarow for me
Jordanrogala9: k
Jordanrogala9: cd key ill get to you tomorow, have to dig that up
TheSkunkist: ah ok
TheSkunkist: will you be online tommarow?
Jordanrogala9: yup
TheSkunkist: great,
TheSkunkist: your sure you have cd key right?
Jordanrogala9: posotive
TheSkunkist: okay, what time will you be online tommarow? also could i test that secret answer?
Jordanrogala9: yeah
Jordanrogala9: ill email u the one they give me
Jordanrogala9: or tell u here
TheSkunkist: ok
Jordanrogala9: phone number is <font color="red">Admin edit </font>
TheSkunkist: real phone number?
Jordanrogala9: yeah
Jordanrogala9: thats my hoiuse
TheSkunkist: you want me to call you?
Jordanrogala9: no
Jordanrogala9: thats the one on the account
TheSkunkist: okay, but i need that change tommarow if you can
Jordanrogala9: yup
Jordanrogala9: np
TheSkunkist: cool thanks
Jordanrogala9: cahgne to [email protected]?
TheSkunkist: yep
TheSkunkist: or [email protected]
Jordanrogala9: k
TheSkunkist: hey
TheSkunkist: could i ask you one question
Jordanrogala9: yup
TheSkunkist: i know its probably not my business, but why did your characters get deleted?
Jordanrogala9: i have no idea
Jordanrogala9: blizzard couldnt even tell me
Jordanrogala9: it was because of the patch
TheSkunkist: ok
Jordanrogala9: they think
TheSkunkist: oh you called blizz
Jordanrogala9: they say i just got unlucky
Jordanrogala9: yeah they got my chars restored
TheSkunkist: cool, and all items?
Jordanrogala9: yup
TheSkunkist: cool
TheSkunkist: okay, should i try the secret answer?
Jordanrogala9: sure
TheSkunkist: it will send it to clark10
TheSkunkist: is that yours?
Jordanrogala9: yup
TheSkunkist: ok
Jordanrogala9: did u send it
TheSkunkist: about to send it
Jordanrogala9: k
TheSkunkist: whats ur phone number again?
Jordanrogala9: <font color="red">Admin edit </font>
TheSkunkist: and email address on it, grr forgot
Jordanrogala9: [email protected]
TheSkunkist: okay i have sent it
Jordanrogala9: k
Jordanrogala9: <font color="red"> Admin edit </font>
Jordanrogala9: is new pas
TheSkunkist: ok
TheSkunkist: okay thanks, im sorry if i caused you any trouble or anything, i just want everything verified etc
Jordanrogala9: yeah its np
Jordanrogala9: i would want the same
TheSkunkist: cool
TheSkunkist: ill keep the password <font color="red"> Admin edit</font> until you change the info, is that okay?
Jordanrogala9: k
TheSkunkist: ok
TheSkunkist: have you logged in and checked if all the items were returned by blizzard?
Jordanrogala9: yeah they were
TheSkunkist: okay cool
TheSkunkist: okay i changed it to <font color="red"> Admin edit</font>
TheSkunkist: what time will you be online tommarow?
TheSkunkist: with the info changed etc
Jordanrogala9: umm like 3:00 to 10:00
TheSkunkist: est?
Jordanrogala9: central
TheSkunkist: where do you live?
TheSkunkist: I am near Buffalo
Jordanrogala9: chicago
TheSkunkist: okay cool
TheSkunkist: so you will have info changed by tommorow night im guessing?
Jordanrogala9: yeah i can do it by 3:00
TheSkunkist: okay great, and cd key in a week?
Jordanrogala9: tomroow
TheSkunkist: okay cool
TheSkunkist: ill be on tommarow from 6:30-12, will you be online?
TheSkunkist: 6:30 evening
Jordanrogala9: yup
TheSkunkist: okay
 

johomoe-banned

Banned
BANNED - Do not buy, sell or trade with this user.
Country
Not Phone Verified
Multiple Accounts
0
Wtf u talking about, I said i would give u the warrior when the powerleveling was done I also said i would put another month on it when u were finished, but you said u didnt want it. I gave you the warrior and all his info that i knew, sqa. I told you i didnt have the cd-key and no1 knew it.
 
Top